Monday, December 17, 2012

Lägesrapport

I fredags lämnade medhjälparna oss för den här gången. Lagom att bli magsjuk och febrig tyckte kroppen så där gick den helgen. Passade på att dra med mig erica ner i skiten! Inte bokstavligt lyckligtvis. Idag har jag äntligen på egen hand börjat uppgiften att täcka resten av garaget. Allt med panel återstår. Ganska roligt och rätt skönt att få styra dagen helt själv. Reglade lite och bestämde mig för vilken konstruktion jag skulle välja. Blev därefter en tur till byggfirman för materialinköp. Kanske hinner jag sätta lite av de vankantade brädorna innan det är dags att bege sig söderöver för julfirande. Ska också bli skönt att få se till vårt fina sommarhus som ju nyss genomgått en omfattande renovering. Ett hus med mycket lång historia inom släkten. Efter jul börjar jag timmra!!! Någon som vill hjälpa till?


1 comment:

  1. God Jul på er! Skulle vara roligt att se ert sommarhus också :)

    ReplyDelete